2011-04-17
 19:59:03

I´m lost in the dream you gave me.

Godkväll! (Haha, hej nyhetsuppläsare) Nu har Peter och Linda och mina 2 söta sysslingar åkt iväg härifrån, jättekul att träffa dem och även Albin som knappt är 2 månader, plutt! <3

Det var jättekul hos Liv igår, vi bakade till Agnes och överraskade henne på Hälsofreak, åkte ner till Stångån och tog MASSOR av bilder och sen rann klockan iväg och den blev 22.30 så då åkte vi till Benjamins konsert i Pingstkyrkan och sen tog jag halv 1-tåget hem. Idag vaknade jag med världens nackont, vet inte vad jag har gjort men det gör pain in tha ass... Ikväll blir det hemmakväll med familjen och lite film. Mös Pös! :D


Bild från igår :)


liv
PUBLICERAT: 2011-04-17, 21:33:18 | URL: http://livaira.blogg.se/

omg, har du också ont i nacken.. jag med! Vad fasen gjorde vi för att få så..? :o


Bo
PUBLICERAT: 2011-05-16, 03:04:14 | URL: http://biobo.gblogg.se/

Sköna sommarbilder



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: