2011-04-18
 15:29:01

hello sun.

Underbar dag, underbar dag! Känns otroligt skönt att inte behöva gå till skolan idag, njuter till fullo! Vaknade vi d11 imorse, åt frukost och nu sedan 12 har jag legat ute på studamattan och solat, läst klart en bok och bläddrat i tidningar! Underbart, timmarna har bara runnit förbi och jag har redan märkt att jag har blivit lite brunare. It´s a halleluja moment! Nu ska jag tagit en liten paus vid datorn och nu ska jag ut och lägga mig och steka igen, bäst att passa på innan solen går ner! Sen kanske liv kommer hit och tittar på min barngympa, jag tror vi har uppvisning idag.. och sen får vi väl se vad vi hittar på! Hihi.


Tumblr_ljsnp7vkuq1qeox75o1_500_large


sofia
PUBLICERAT: 2011-04-18, 15:34:11 | URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

gud vilken härlig bild! :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: