2010-09-28
 21:03:47

Week 39

Tisdagen har rullat iväg :) Skola idag som vanligt, surprise? Haha :)
Dagen blev dock lite roligare då vi hade Jazz med Frida istället för Modern dans med Magdalena :) Bilden blev också inställd så vi gick och köpte kakor och mjölk och satte oss och åt på dansen, det var nästan lite FÖR bra :)

Efter det hade vi engelska och sen slutade vi och Amanda och jag stack till tåget as usual =)

Har sen dess bara varit hemma och slappat men har nu äntligen gjort klart min muntliga redovisning i svenskan som vi ska redovisa om imorgon, nervös som f*n men jag tror ändå att det går bra, har valt ett djupt ämne...

Men nu ska jag springa in i duschen och sen ska jag nog sätta mig och titta på en film.. Vad det blir vet jag inte en, men jag är på lite depphumör just nu så en komedi kanske skulle sitta fint :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :*
/Veronica



Haha, jättefin bild :) Hade nyss färgat håret där och emma hade plattat det så fint :)
På tal om plattat.. jag vill nog platta mitt hår imorgon, får gå upp lite tidigare i så fall.. Men det kör vi på tycker jag, godnatt <3


Feliciiaa
PUBLICERAT: 2010-09-29, 20:26:20 | URL: http://feliciastrands.blogspot.com

Ditt hår är übersnyggt plattat, söto :)

Dock så är du ju alltd söt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: