2010-09-27
 21:12:57

Trött!

Klockan är 9 och jag sitter och försöker få ihop min muntliga redovisning till något bra. Tycker själv att jag har valt ett bra ämne så det blir nog rätt bra ändå :)

Till allas stora glädje kom Brooke idag :) Alla har ju varit så nyfikna i flera veckor och vi har inte trott att hon skulle komma, men idag kom hon, hon verkar jättesnäll =)

Efter skolan sprang jag och Amanda till tåget och jag var hemma och åt lite innan jag stack och jobbade som hjälpledare på barngympan :) Alltid lika roligt men idag var det kort sagt väldigt rörigt, barnen var ju överallt! Men det är ju roligt nästan hela tiden och jag tjänar ju bra så det är helt klart värt det :D (Y)

Nu har jag suttit på facebook och pluggat i några timmar, ska snart sätta mig och titta på Medium, det är bra =)
Go´natt :)<3


Min nya mascara som jag köpte nyligen, love it :)


Frida
PUBLICERAT: 2010-10-02, 14:24:04 | URL: http://fridagirl.blogg.se/

Har också den, den är jättebra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: