2010-09-21
 20:32:32

Skolfoto.

Sorry för dålig uppdatering igår, orkade helt enkelt inte..

Men idag har vi i alla fall haft skolfoto, såg det både positivt och negativt..
Tycker i alla fall att jag blev ful på klasskortet och hyfsat bra på det enskilda..

Men så här såg jag ut idag i alla fall:



Svart linne - Flash tror jag, love it!
Svart spetstopp - Gina Tricot (149:-)
Grå jeansleggins - Har sytt själv (ironi, cubus är de ifrån)

Jodå men dagen slutade väl bra, han precis med det tåg jag ville och när jag kom hem lagade jag mat, kände mig lite duktig :) Gjorde den såsen som var till pastan i skolan idag, bortsett från alla grönsaker, usch, och lade till kycklingbitar typ och kokade ris till, mums mums blev det =)
Var sedan ute och övningskörde lite mer än en timme, det blir bättre och bättre, ska försöka ta körkort så fort jag känner mig redo när jag fyller 18, så man slipper att alltid ha pappa med sig.. :D

Men nu ska jag titta på en film :) Fick titta på en gratis film genom headweb när jag fick min goodiebag, bäst att passa på :)

Ha en trevlig kväll, I will :*


Josefina
PUBLICERAT: 2010-09-21, 22:13:42 | URL: http://barnflickan.blogg.se/

sv: detsamma, kul att du tittade in i min blogg och hoppas du gör det snart igen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: