2010-09-07
 15:26:34

Sjuk :(

..och sedan så blev man sjuk!

Huvudvärk, lite hosta och lite halsont men ingen feber.. Så jag är nog tillbaka i skolan imorgon igen.. Det var bara lite skönt att komma bort från allt en dag, vill bara spola tillbaka tiden och rätta till allt så jag slipper känna mig hatad varje dag, det knäcker mig totalt.

Hur som helst, vaknade helt enkelt imorse, åt frukost som vanligt men insåg sedan att jag verkligen inte skulle klara av att gå till skolan idag mycket på grund av min huvudvärk så jag gick och lade mig igen och sov till 11 ungefär, riktigt skönt! Tog en huvudvärkstablett och satte mig framför TVn och tittade på min så efterlängtade gossipgirl-box som kom med posten igår, åh så glad jag blev! Så den har varit i stort sätt min enda underhållning under dagen fram till nu då jag ska ta tag i min so-uppgift som ska vara inne på torsdag, så som det ser ut nu blir den nog riktigt bra :)
Men nu kan jag inte sitta här och skriva mer, måste sätta igång med so´n :)

Vi hörs i eftermiddag, ciao :*


Anonym
PUBLICERAT: 2010-09-07, 18:29:14 | URL: http://amnnda.blogg.se/

Svar: Vad roligt! :) Nu har det skett lite uppdatering på min blogg. Gå gärna in och läs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: