2010-09-22
 20:29:55

Shop until you drop.

Har haft skola som vanligt idag:

  • Svenska - Vi ska göra en muntlig redovisning, åhh jag hatar muntliga redovisningar!!
  • Improvisation/Komposition (Dans) - Jobbade utifrån vår lilla miniuppsats vi lämnade in för någon vecka sen, my survival.
  • Lunch - veckans pasta är manifique :D
  • Powerpointpresentation av dans år 3, ni var ganska duktiga =)
  • Musik - Gick faktiskt bra den här gången :D

Sen slutade vi och jag gick till stan för att handla ny skolväska :)
Gick på stan i ca 2 h, shopping gör mig så glad :D Detta fick jag med mig hem: :)


Väska ifrån Accent, är så nöjd :D


Bild ifrån www.accent.se


Poncho/kofta ifrån BikBok, äntligen är den min! :D Älskar den :*


Bild ifrån www.bikbok.com

Nu ska jag sätta mig och titta på en film med pappa och lillebror, skönt :D

/Veronica :*


Anonym
PUBLICERAT: 2010-09-22, 21:30:49 | URL: http://amnnda.blogg.se/

Svar: Märks att jag är dålig på det här med kommentarer!... Nå, tack för tipset om goodiebag.nu :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: