2010-09-08
 20:57:19

När humöret kokar över..

Kom precis sen från en lång tur övningskörning, och det gick så j*vla dåligt så jag funderar seriöst på att lägga av!!!! Så nu ligger min övningskörningsskylt i min papperskorg.. och jag överväger att inte ta upp den på ett tag. Det känns bra.

För övrigt så hade jag bara tänkt att berätta om dagen.
Vi började med svenska då vi gjorde en novellanalys, sen hade vi improvisation & komposition (dans) och sen lunch, tummen upp för den härliga blandningen järpar, pasta och brunsås :)
Sen hade vi en väldigt onödig handledartid och sen ett också onödigt klassråd och sen musik (Rytmik med dans).

Efter det flummade Emma (www.ebomgren.blogg.se) och jag runt i danssalen innan vi gick ned till resecentrum och jag tog tåget hem.
Åt lite glass och tittade lite på Gossip Girl när jag kom hem, så skönt!

Men nu ska jag fortsätta skriva på engelska-uppsatsen "My Survival" som ska lämnas in på fredag, bajs :(

Och när Veronica har tråkigt på eftermiddagarna tar hon bilder.. på sig själv.. ibland. Enjoy!





Och när saker börjar gå lite överstyr..


I´m watching...                                             YOU!


Felicia :DD
PUBLICERAT: 2010-09-11, 23:00:41 | URL: http://feliciastrands.blogspot.com

sötnöt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: