2010-09-19
 21:38:41

Last night..

Vill först bara berätta om gårdagen :D Så jäkla kul vi hade igårkväll alltså :) Matilda hade bjudit över mig och lite tjejer hem till henne på filmkväll :) Vi..

  • Tog det lugnt (i början..)!
  • Dansade i matildas vardagsrum!
  • Åt chips, dipp och morötter!
  • Klädde ut oss!
  • Sminkade oss! (Mmm, läppstift)
  • Spelade in en video!
  • Gick promenad i regnet!
  • Klädde ut oss lite till (Jag var Hagrid med en vikingahjälm)!
  • Åt glass och kladdkaka!
  • Satte på oss lite konstiga mössor, halsdukar, vantar..!
  • Gick ut mitt i natten ( typ 2)
  • Cyklade till McDonalds!
  • Köpte Cheese!
  • Gick på stan i konstiga ytterkläder!
  • Köpte mer mat!
  • Cyklade hem!
  • Körde Wii!
  • Drack juice!
  • Tittade på gamla filmer från 7an m.m!
  • Somnade!
  • Vaknade, bäddade!
  • Somnade igen (kl 5)

Galet kul var det! Vaknade imorse hos Matilda efter 4,5 h sömn, riktigt utvilad var man då! :D
Mamma hämtade mig sen och jag fick köra hem, åt lite värmd pizza och åkte tåget in till stan igen för att gå på dansmöte, stannade där några timmar, åkte hem..

Så nu är jag hemma, (har varit det ganska länge) och gör typ ingenting.. Glömde matteboken i skolan så har inte kunnat plugga heller... segt!

Men ska snart gå och lägga mig.. Ciao :)



Bilder från igårkväll, oh yeah!<3


Celia
PUBLICERAT: 2010-09-19, 22:53:06 | URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Vill också ha en galen natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: