2010-09-11
 15:16:58

Kantareller!

Kanske har ni undrat vad jag har gjort de senaste 2 dagarna? Har imte bloggat sen i torsdags så jag kände att det var lite dags att uppdatera lite :)

Fredag:
Skola som vanligt, hade engelska på morgonen som följdes av "dansträning" som jag kände mig ganska lost i för att jag inte varit med på danslektionen i tisdags (sjuk) men det gick ändå rätt så bra och vi avslutande med ett jobbigt styrkepass :D
Sen gick Eve och jag och åt lunch och sen hade jag lite smått bråttom hem så jag lämnade in so-uppgiften och sen stack vi till tåget. När jag kom hem packade jag och sen bar det iväg till mormor & morfar :)
Där åt vi, tittade på tv och umgicks bara och tog det lugnt, skönt att komma bort lite från linköping :)

Lördag:
Vaknade med lite träningsverk från igår, åt frukost sen gick vi alla ut i skogen för att leta efter skogens guld, kantareller: ett av det godaste man kan äta enligt mig :) Vi var ute i ca 2,5 h och jag fick ihop ca 1,5 liter vilken ändå var ganska lite jämfört med vad mamma och mormor fick, men jag är rätt nöjd ändå :D
Åt nyss lite pannkakor och ska snart sätta mig brevid min lillebror framför tvn :P

Har en hel del bilder från idag, men glömde datasladden hemma så kan inte ladda upp några bilder och lägga upp här så ni får vänta tills jag kommer hem, även victor lekte lite naturfotograf idag och tog kort på allt mellan stenar och grässtrån :P

Vi hörs kanske ikväll :) :*


Felicia :DD
PUBLICERAT: 2010-09-11, 22:59:33 | URL: http://feliciastrands.blogspot.com

Hej sötnos!

Vi måste va någon gång snart!

När slutar du i veckan? vi kanske kan gå lite på stan eller så ;)



Puss på dig!


Kimmy
PUBLICERAT: 2010-09-12, 13:02:23 | URL: http://kimmyy.blogg.se/

Ville bara önska dig en toppen dag! :) Allt bra med dig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: