2010-09-18
 13:15:22

Helg igen!

Känner att det är ganska skönt att ha helg igen, igår var jag och min mammis och pappis i tornby och kollade runt lite, det var tänkt att jag skulle få nya sneakers, men hittade inga som jag tyckte om och de som jag jag tyckte om fanns inte i min storlek :( Surt..

Men på vägen hem köpte vi pizza, åh så glad jag och Victor blev för det gör vi typ ALDRIG för vi brukar göra egen pizza :) Vi tittade på Idol och sen satte jag mig själv och tittade på Yes Man, rolig film, jag är ett riktig komedi-freak! ;D

Idag sov jag rätt så länge, klockan blev väl 11.00-11.30 nånting innan jag väl gick upp :)
Har nyss dammat och dammsugit rummet och sitter nu här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. Funderar på att typ "träna" lite och ta bort lite av min choklad jag smockade i mig igår :D

Ikväll blir det filmkväll hos matilda, ruuligt :*<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: