2010-09-01
 23:06:18

Härliga onsdagkväll.

Hela kvällen idag har jag mest bara tagit det lugnt, när jag kom hem i eftermiddags gjorde jag i ordning lite jordgubbar med socker och satte mig och tittade klart på filmen "Jennifers body", sen läste jag lite bloggar m.m innan det var mat :) Efter det var jag och pappa ute och övningskörde lite (har kommit till det stadiet nu då jag kan lyssna på radio samtidigt som jag kör, det är faktiskt väldigt avslappnande), körde lite i trafiken och tränade på back och fick parkering på parkeringen till Mobilia :)
Sen när jag kom hem igen rusade jag iväg till Tvn och såg "Extreme home makeover" med en chailatte i handen och sedan hamnade jag här, fotade lite och ska nu tvätta håret och sen gosa mig ned i sängen :)

Godnatt <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: