2010-09-02
 20:17:46

Du är bäst.

Hade en väldigt dålig dag idag, balett på morgonen som jag (tyvärr) börja tycka mindre och mindre om p.g.a. de ändå ganska långtråkiga övningarna på golvet och vid "stången". Jag vill inte stå stilla och dansa, jag vill röra på mig om jag ska dansa!
Aja, sen hade vi samhällsvetenskap och sen var det lunch, god som vanligt!
Sedan rullade dagen på med matte och kultur- & idehistoría och sen slutade vi..

Sen gick jag mot Berzeliusskolan för där skulle jag möta upp världens bästa matilda! :D
Blev genast mycket gladare när jag träffade henne och vi gick och fika i Gränden, pratade massor och kollade sen lite i affärer, Matilda fyndade lite grejer men jag kom hem tomhänt :(
Men jag hade en grymt bra eftermiddag, du är bäst Matilda<333

Kom hem för en timme sen nu, slängde i mig lite mat och nu sitter jag här och bara njuter av tillvaron :)
Snart ska vi ta sönder min säng, ja asså inte verkligen ta sönder, bara ta isär den eftersom den sängen som jag fick hem för ca 2 månader sen var trasig redan när den kom, men det tog 2 månader innan det skulle komma en ny säng så nu har jag fått sova i en lite trasig säng, men imorgon kommer en ny, inte trasig, vacker säng :D


Mina vackra ben, tagen i början av augusti :)


Emma
PUBLICERAT: 2010-09-02, 20:42:12 | URL: http://ebomgren.blogg.se/

Av mig :) Men imorgon får du dansa! Puss


Matilda
PUBLICERAT: 2010-09-02, 21:15:23

Det var skitkul att träffa dej, har verkligen saknat dig <333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: