2010-09-16
 20:39:51

15 September

Hann inte (orkade inte) blogga igår men jag har lite bilder från igår som jag vill visa upp ändå så ni får ett "dagen-efter" inlägg istället :)


Vi började inte förrens 12 igår, så jag gick upp vid 8.30-tiden och gjorde en rejäl frukost och satte mig vid tvn :)
(2 mackor, ett stort glas juice, vaniljyoghurt med torkade bananer i och en riktigt banan!)


Sen efter frukosten fick jag helt plötsligt lust att baka muffins till emma som fyllde år! <3


Så har kan det se ut efter lite dekorering av glasyr och strössel :)


Så här fina blev dem :)

Sen så tog jag med mig min lilla låda och stack iväg till tåget för att möta upp födelsedagsbarnet
på resecentrum :) Vi åkte buss till trädgårdsföreningen :)


Ja, vi gillar suddiga bilder :)


Vi åkte buss... Sötaste emma på bild, "puss på rej"!


I trädgårdsföreningen :D

Och sen spelade vi volleyboll, okej hade ont i min lilla fot så jag skippade det :D
Sen skulle vi hem till liv och laga mat inför emmas fest, stackars emma blev helt övergiven
efter volleybollen och fattade varför alla helt plötsligt var tvungna att gå..?

Efter timmar av matlagning och ballongutsmyckning så kom emma och vi firade henne med
plockmat och tårta! =)

Var väldigt duktig där med kameran, men här kommer 2 ganska ointressanta bilder från kvällen :D




Sen gick jag mot rese för att ta halv 9-tåget hem men självklart hade jag inga pengar
på kortet och heller inga kontanter så då fick jag sitta i väntesalen och vänta ca en halvtimme
på att snälla mamma skulle komma in och hämta mig :) Lyssnade på musik och tittade fasinerat på
en gammal tant som gick zick-sack mellan bänkarna och tiggde pengar.. Tyckte synd om henne :(


Tina
PUBLICERAT: 2010-09-16, 21:12:10 | URL: http://tinajuwel.blogg.se/

fin blogg ;)


Elin :)
PUBLICERAT: 2010-09-16, 21:15:17 | URL: http://elinmjaoouu.blogg.se/

SV; Haha, aa det är itne så trevligt med virus, men vi håller på med ett anti virus program, och den har hittat 17 virus!


beah
PUBLICERAT: 2010-09-16, 21:20:16 | URL: http://triis.blogg.se/

SV: Det är faktiskt ett jättebra tips, ut och springa eller något liknande! man behöver inte vara ute länge, bara man får andra tankar liksom :) fin blogg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: