2010-10-11
 19:06:06

Tja tja!

Tja tja bloggen! Ja, nu känner jag mig jättecool! :D
Skola som vanligt idag, börjar längta till studenten redan.. Inte bra inte bra!
Hade dansfoto idag, kill me slowly? Hoppas jag blir bra i alla fall.. Chanserna är väl 5 %...
Hur som helst, var nyss och träffade mina småttingar igen på barngympan, gush! Smälter varje gång lite bland när de berättar om vad de har gjort på dagis, vad de önskar sig i julklapp och om deras nya låtsas-tatueringar. Så söta!
Ställde mig nyss och dammsög i mitt rum lite, slutade inte bra.. En kruka åkte ned i golvet och det blev jord och porslinsbitar överallt, upsi!

Men nu ska jag försöka göra klart mitt danssolo, önska mig lycka till! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: