2010-10-06
 17:59:43

Onsdag och ingen mer skola på hela veckan!

Japp, sant! INGEN mer skola på hela veckan! Vi har studiedag torsdag och fredag, love it!
Helt okej skoldag idag, arbetade med indianerna på morgonen, sen hade vi värsta jobbiga boxpasset istället för dans, haha, som om inte träningsvärken ifrån housen igår räckte :P Men det känns ju skitbra efteråt i alla fall!
Sen var det lunch följt av handledartid och klassråd och sen jobbade vi med My Survival.. Åhh jag vet att det är så sjukt roligt att läsa om vilka lektioner jag har haft under dagen.. Men jag bloggar inte bara för att andra ska läsa utan också för min egen skull, för att kunna titta tillbaka på gamla blogginlägg och minnas :P
Hur som helst, när jag kom hem så var jag av någon konstig anledning väldigt glad så jag ställde mig och spontanbakade kladdkaka till min kära klass, nu syns vi ju inte förrens på måndag men jag ska försöka hålla fingrarna borta så jag inte äter upp alla innan dess :P Det blev exakt 30 st kladdkake-kakor :P (Gjorde i sånadär muffinsformar istället för en enda stor kaka)
Men nu ska jag snart äta middag och sen ska jag titta på "Valentines day" med.. mig själv.. men det är rätt skönt ändå, ibland.. :P

Bloggar mer ikväll, lovar! :D




Felicia :DD
PUBLICERAT: 2010-10-07, 20:08:02 | URL: http://feliciastrands.blogspot.com

Hej veronica, har sett tusen gånger starkare också nu, sevärd men inte så bra ändå, blev faktiskt ganska besviken ändå :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: