2010-10-04
 19:00:38

Måndag - Skola, jobba, plugga, TV!

Skola som vanligt idag, religion - Stress, stress, STRESS! Sen jazz med Frida, fortsatte med koreografin vi började med förra veckan, I love it! Sen hade vi en helt ok gympalektion som Viktor och Fredrik ledde, tyckte det var skitkul men Jocke tyckte visst inte att det var så bra.. Synd för dem :(
Efter dessa 2 fysiska pass var man ganska trött och mör i kroppen på No:n, så jag orkade inte prestera så bra, får jobba mer hemma på det tror jag.. :D

Men nu kom jag i alla fall nyligen hem ifrån mitt lilla "jobb" som jag har varje måndag, att vara barngympaledare - Gick bra men de var stökiga som vanligt och vill inte bli arg för då kommer de små knottarna tror att jag är värsta "king of devils" typ!

Men nu ska jag sätta mig med matten, vi har ju matteprov imorgon så nu måste jag jobba på.. Sen börjar ju nya säsongen av Top Model (säsong 14 alltså) som jag såklart måste följa, kl. 20.00 på TV3, älskar det programmet! =)

Men nu, fokus på matte!!!


Deltagarna i Säsong 14, exciting!! Bildkälla: www.tv3.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: