2010-10-09
 18:40:34

Ingen rolig lördag.

Har ett gjort ett skit idag i princip, känns ganska deprimerande.. Fortsatte på min novell imorse, sen satt jag mest bara vid datorn innan mamma drog med mig på en promenad, piggade upp lite :) Tog massor av kort då också =)
Och nu har jag samlat info om ritualer och dans inför redovisningen på onsdag.. Har fortfarande lite "läx-panik" men novellen är snart klar och imorgon ska jag tidigt in till stan och göra klart mitt danssolo så det löser sig till slut =) Ska försöka sätta ihop en indian-outfit också.. det gick inte så bra förut idag..







Åh, vad jag älskar min kamera, Nikon D3000, den tar så fina bilder =)
OBS! Ingen av bilderna är redigerade.


Alice Herbst
PUBLICERAT: 2010-10-19, 16:36:10 | URL: http://aliceherbst.myshowroom.se/

Väldigt fina bilder!!


Victoria
PUBLICERAT: 2012-03-18, 19:12:58 | URL: http://hemförsäkringidag.se

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: