2010-10-20
 07:48:11

Godmorgon världen, vilken underbar dag!

Kommer ni ihåg den låten som Jimmy sjöng? Får flashbacks av den låten asså, härliga tider :)
Men godmorgon :) Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort och jag är ganska pepp inför en ny dag, läste i tidningen att första snön kanske skulle komma idag, hoppas! <3 Den är faktiskt lite senare än förra året, då kom den den 12 Oktober har jag läst någonstans :)
Idag blir det skola som vanligt och sen ska jag möta upp Hilda på stan och vi ska ta en mysig fika och sitta och snacka lite :* Kan inte stanna så länge bara, måste ju skriva på den där jäkla uppsatsen.. :/

Aja, nu ska jag packa min fina väska som jag äntligen fick tillbaka igår, har saknat den lite :P<3
Vi hörs ikväll <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: