2010-10-03
 23:35:51

Förändring!

Vet att jag precis skrev ett inlägg men jag kände att jag behövde säga (läs skriva) en sak till!
Jag vill ha en förändring!

Och de "förändringarna" som kom och tänka på ganska nyligen är..

  • Att jag vill klippa av mitt hår (lite)
  • Skaffa en hund!

Kan först ta hårklippningen då: Jag börjar bli lite trött på mitt långa, smått slitna hår, speciellt nu när jag dansar så mycket och sånt.. Och som sagt.. det är ju alltid kul med lite förändringar, right! Men jag tänker ju inte direkt klippa mig så som Emma Watson till exempel gjorde nyligen utan kanske 10-15 centimeter någonting, d.v.s typ där armhålan börjar, den längden =)

Emma Watsons nuvarande frisyr, skitsöt är hon, men det skulle aldrig och då säger jag ALDRIG funka på mig!


Och sen, att skaffa hund: Läser ju Kenzas blogg (www.kenzas.se) väldigt mycket nu och hon har ju en jätteliten grymt söt hund som heter Armani, kallas Mani.
Så om jag bara inte skulle ha min j*vla rädsla för djur så skulle jag lätt vilja ha en liten hund också!! Som man kan sitta och gosa med, leka med, gå promenader med... Åh, jag skulle tycka om det så mycket!!!


Kenzas hund Armani!! Ge mig snälla, så grymt söt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: