2010-10-09
 01:19:03

En fredag som känns som en söndag.

Ännu en älskad studiedag har jag haft idag! Var först inne och dansade en liten stund inne i stan, sen var jag hemma och åt och sen då min brorsa kommit hem ifrån skooolan så började vår "familje-dag", mys <3 Vi var inne några timmar i simhallen och sen på vägen hem köpte vi smaskig pizza och bänkade upp oss framför Tv:n :)

Har nu sett en film med lillebror, tror den hette Disaster Movie eller nåt.. Åh vad jag älskar att vi har samma typ av knäppa humor! Vi poppade lite popcorn också och satt och myste framför min dator! =)

Har lite ångest inför läxorna, skulle också haft en fotodag med Emma imorgon men sen blev det inställt så vi får skjuta upp det.. Så imorgon blir det 100% fokus på läxor, skulle kanske också till Linnea en sväng.. :)<3

---------
Nu är klockan typ halv 2 snart och sängen bakom mig ser ganska lockande ut.. Men jag måste fixa lite saker innan jag kryper ned tror jag.. :P<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: