2010-10-23
 15:53:04

Äntligen lördag!

Vaknade upp i morse med Emma och Liv brevid mig, vi hade en riktigt mysig kväll igår! =)<3
Vi åt frukost och sen åkte vi in till stan, fick en spontan-ide att jag skulle gå och gymma i simhallen, ensam men whatever ;D
Blev riktigt stolt över mig själv, gymmade i ca 1,5 h och sen bytte jag om till badkläder och simmade konstant i 40 min =)
Dushade sen och gick till tåget, sprang in på Clas Ohlson på vägen också, köpte en sladd så man kan koppla in mobilen i stereon på FU :)

Men nu ska jag fixa mig i ordning lite och sen ska jag och pappa åka och göra nånting som inte är så vanligt att göra xP I alla fall inte i min ålder...

Heheh, nu blir ni nyfikna va? Skriver sen när jag kommer hem vad jag har sysslat med ;)

Haha, parodi på Bruno Mars - Just the way you are



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: