2010-11-14
 02:12:10

Rädd... :S

Inget blogginlägg sedan fredagsmorse, inte bra!
Har i alla fall haft det bra sen dess :)
I fredags var jag kvar till drygt halv 5 på FU och sen så bjöd jag emma på fika på Cioccolata, mys var det :) Men jäklar vad dyrt det har blivit att fika, detta får inte bli en vana... :S
Kom hem sen runt 7-tiden och då blev det bara fredagsmys med familjen <3

Idag har jag typ suttit vid datorn, övningskört, handlat mat med pappa och sen kom Liv runt 5 och hjälpte till lite innan Emma, Linnea och Agnes kom runt 6.
Men vi hade det jättemys, måste göras om tjejer :*
Vi åt mat, sen fruktsallad, pratade massor och så körde vi också "anden i glaset", men det blev dock väldigt fail för att det hände typ inget.. Men det blev en bra kväll i alla fall =)
Men nu har emma skrämt upp mig totalt att det finns kvar andar i mitt rum så nu vågar jag inte gå och lägga mig, vet inte riktigt hur det här ska sluta.. :S Hade tänkt att se en film och sen bli så trött så att jag måste gå och lägga mig i alla fall :D

Men aja, nu sitter jag och äter choklad från kvällen, känner mig lite lagom nyttig sådär :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: