2010-11-21
 00:20:48

Love until we bleed.

Har haft en helt ok dag idag, det har inte hänt så mkt men jag hoppas mamma har haft en trevlig dag i alla fall :) Blev riktigt nöjd med hennes present från mig (och victor..): En Calvin Klein-parfym, hennes favvis typ =)

Men nu har gästerna stuckit härifrån, jag har suttit och läst massor av bloggar och nu blir det duns i säng, har tänkt att läsa en ny bok som pappa har köpt om mysterier, typ sånt som aliens och spöken och sånt, tycker sånt är jätteintressant :)

Imorgon blir det slappdag hade jag tänkt, en film kanske man ska se? Och sen har jag planerat in lite övningskörning och sen blir det boxpass med mamma och förhoppningsvis ett yogapass också på det :) Har ätit för mycket tårta idag så lite måste bort :D

Nattinatti <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: