2010-07-26
 18:33:47

Veronica vill ha..

Hej alla sötnosar :)

Jag har bestämt mig för att lägga upp inlägg med kläder jag vill ha/köpt o.s.v ganska ofta! Hoppas att det uppskattas, jag tänker kalla dessa inlägg för "Veronica vill ha.."
Jag kan alltid hitta någonting som jag vill ha, alltid, shoppinggalen som jag är :)
Idag har jag hittat dessa godbitar.. :)


Dessa fina "High school-tröjor" hittade jag på Gina Tricot för 199:-, så snygga!
Dessa är något som jag mer än gärna vill krypa in i, i höst.. Jag vill ha den vita! :D


Hur kan man inte tycka om tunna och vida T-shirts? De är ju hur
bekväma som helst :) Denna fick jag upp ögonen för på Monki,
den kostar 120 :- och finns också i svart, vit och grå :)



Textile shoe


Jag kan helst enkelt inte sluta tycka om vita tygskor,
skitsnyggt till bruna ben och just vitt passar ju till det
mesta, dessa kan du fynda på Din Sko för 199 :-




Jag har alltid varit lite kritisk mot Cubus kläder, har inte
riktigt tyckt att de har haft någonting riktigt.. Men idag
såg jag något riktigt ögongodis!
Denna stickade tröja, jättemysig jue!
Denna finns som sagt på Cubus för 249 :- och finns
även i färgerna svart och ljusrosa :)

Det var allt för denna dag :)
Imorgon blir det nog inget i u med att jag fyller år, endast bara något litet
inlägg under dagen bara :)
Men så länge får ni njuta av dessa plagg, jag skriver nog ett inlägg lite senare ikväll :)

Vi hörs! :*
/Veronica <3


anna
PUBLICERAT: 2010-07-26, 21:44:33 | URL: http://diaryofannaa.blogg.se/

sv; tack så mycket :) & jag håller med dig om tygskorna , använder helst sånna :)


Saga
PUBLICERAT: 2010-07-26, 21:50:14 | URL: http://sagaaw.blogg.se/

Tack så mycket!

Kram:)


nathalie
PUBLICERAT: 2010-07-27, 11:30:03 | URL: http://nattpatt.blogg.se/

monki tröjan köpte jag i grått för bara 40kr på rean ;D


ronja
PUBLICERAT: 2010-07-27, 12:12:17 | URL: http://byronja.blogg.se/

dedär första tröjona är riktgt fina, ska nog köpa en sån någon gång :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: