2010-07-29
 12:50:10

Veronica vill ha..

Var i stan igår med mormor och mamma och såg några riktiga fina plagg :) Här kommer mina favoriter som jag spanat in :) Bikbok, Gina Tricot och Vero Moda har mycket snyggt just nu :)<3


Hittade denna fina militärgröna kjol
på Bikbok igår, köpte den inte för jag
har lite ont om pengar just nu.. Men tänk
denna till ett vanligt vitt linne, wunderful :*
Som sagt från BikBok för 249:-



Jag kan aldrig få nog av linnen! Detta
fina linne hittade jag på Monki för endast
en 100-lapp :)




Det är väl ingen nyhet att Åhlens har fina väskor :)
Denna fick jag upp ögonen för igår, 129 kr kostade
den.

Förutom detta hittade jag en asfin skjorta på BikBok igår, hann inte prova den för det var lite stressigt och så verkade den inte kommit in på bikbok.se än så jag kan inte visa den, men det var i alla fall rutig i många olika färger, 199:- tror jag den kostade! Ska i alla fall definitivt köpa den när jag fått ihop lite kosing :D


sofia
PUBLICERAT: 2010-07-29, 14:42:53 | URL: http://fashionstage.blogg.se/

jag tror hon köpte den på barnavdelningen inne på h&m! den har rosa siden inuti, riktigt fin.


Linnéa
PUBLICERAT: 2010-07-29, 15:00:15 | URL: http://linneadej.blogg.se/

Den gröna kjolen, det finns en liknande på h&m som är aningen billigare. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: