2010-07-25
 21:46:50

Sitter hos Liv..

Sitter just nu hos Liv i centrala Linköping, vi har precis ätit indisk mat, asså INTE pizza eller pasta utan Tikka Masala! (En stark sås, asså jag tyckte den var stark.. men jag tycker ju skolans potatismos är stark så det kanske inte så starkt egentligen..)
Snart ska vi doppa jordgubbar i choklad och bänka oss framför en awesome film, Jakten på lycka! Den är grymt bra, Will Smith och hans son har huvudrollerna, rekommenderar mkt!
Nu ska vi titta på film, ciao :)
/Veronica



Och här kommer lite bilder på mig och liiiv <3






Gunilla
PUBLICERAT: 2010-07-27, 21:07:09 | URL: http://brunettgundas.blogg.se/

Kikade in på din blogg. Fin den är! Jag är alldeles ny på det här med bloggar och gjorde min igår. Ska försöka ändra design snart. Såg att du skulle kolla på filmen med W Smith. Den är jättebra och så är den verklighetsbaserad. Hans son är så söt också! Vad tyckte du om den?

Ha det bra! ...Gunilla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: