2010-07-31
 00:51:18

Godnatt :)

Har varit uppe så länge de senaste nätterna (vi snackar asså runt 3.00-4.00) så jag hade nu tänkt att lägga mig ganska snart :)
Jag och min familj såg nyligen klart Avatar, en helt klart bra film! Det är helt sjukt vad mycket jobb det ligger bakom denna film!
Hade tänkt ta upp lite intressant fakta om filmen :)

Avatar..

- ..Är den mest inkomstbringande filmen av alla, den har tjänat in 1,292 miljarder :O
- ..Ideén bakom filmen dök upp år 1994
- ..Är skapad av James Cameron som också har gjort den världskända Titanic
- ..Tog 5 år att göra
- ..Det kommer att komma en Avatar 2 och en Avatar 3.. Men dessa kommer inte komma ut på många, många år..

Tycker att det är väldigt imponerande :)

Nu ska jag krypa ned med en bok, godnatt :*




Liv
PUBLICERAT: 2010-07-31, 00:58:10 | URL: http://livaira.blogg.se/

God natt bby! :*

sv: tack det ska jag göra.. <3 Pöss Pöss


vendela
PUBLICERAT: 2010-07-31, 10:29:47 | URL: http://beautifulone.blogg.se/

det ska jag =)

åh tack! Din är med jätte fin.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: