2010-08-17
 21:52:48

Veronica har shoppat lite (mer)

Mamma och jag var nyligen på Ikano och skulle kolla på skor :) (Har liksom inga skor som jag kan ha just nu) Så det var verkligen nödvändigt! Och.. jag fick de där snygga bootsen + 2 tygskor också (som var så snygga) och sen ville mamma gå in på flash och vi hittade 2 par jättebekväma dansbyxor till mig!
Aja, varför sitta och beskriva dem, jag har ju tagit bilder på allt :)


Nu är dem mina! Boots från Din Sko 499:-


Fick även dessa av mamsen, tyckte de var så snygga med de där nitdetaljerna :)
Nitarna är dock silvriga i verkligheten, såg att vissa såg lite bronsaktiga ut nu..
199:- på Skopunkten


..Och som säkert hälften Sveriges befolkning vet nu så får man 50 % rabatt
på ett par av skorna om man köper 2 st, och dessa fanns även i svart så då var det lite,
de var ju så snygga så varför inte? Skopunkten, 199:-
Men nu fick jag ju båda för 299:-, nice! :)


Jättesköna byxor i lite harem/jazz-byx-modell :) De var rea så de kostade bara
60 kronor typ (Y) Dessa var dock lite stora i midjan så mamma får sy in dem lite :)
Mörkgrå från flash :)


Fick ett par svarta också, de var och förstora så de får mamma sy in också :) Men för övrigt var det super, dessa kostade också runt 60 kr på Flash.

Sen fick jag köra hem från Tornby, alltid lika kul att övningsköra :)
Nu sitter jag här vid datorn och dricker iste, det är ju såå gott!!

Snart ska jag packa inför nollningen imorgon, ciao :*


Madde
PUBLICERAT: 2010-08-17, 23:34:22 | URL: http://madeleinegothe.blogg.se/

Haha vadå sätt in den? något säger mig att du inte läste (jag skrev att jag fixat syrrans blogg) =P


Cassandra Olsson
PUBLICERAT: 2010-08-17, 23:49:13 | URL: http://cassandrao.blogg.se/

sjukt snygga skor!:D



Vill du vara gullig och rösta på mig som nr 3 här http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-korsorhangena.html#comment då jag vill vinna dessa super snygga örhängen!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: