2010-08-19
 07:43:00

Terrorister!!

Sitter här vid datorn, trött som vanligt!

Kollade en hel del på Blåsningen igår på tv3play, det är så jäkla roligt!!
Åhh, underhållning! :)

Förresten, hade en jättekonstig dröm i natt, jag åkte tillbaka till Bounce i stockholm för att fråga om min tröja var på väg, (när jag var på BSC så lämnade jag kvar den röda tröjan för att jag ville att Benke skulle skriva på den också, sen skulle han skicka hit den, men den har inte kommit än :() och sen plötsligt var hela min familj inne där vid entren och plötsligt kom det in terrorister med värsta gevären in i entren och alla gick långsamt ut förutom jag och min lillebrorsa, han tog tag i en av terroristernas pistoler och försökte slita den ur händerna på dem.. wtf???
Sen visade det sig att det var bara ICA-gänget (ni vet från ica-reklamerna) som typ skulle "skoja till det lite" och sen huxflux stod det en stor toalettpappers-pakethög mitt i entren där det stod: Veckans kortpris - Toalettpapper 19.90. Hahaha, helt sjukt vad man kan drömma..
Men jag vill fortfarande ha min t-shirt... :/


2 av dessa kom inspringande utklädda som terrorister in på Balettakademin
i Stockholm i min dröm inatt.. Whaaaat?!

Nu ska jag snart dra till skolan :)
Ciao :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: