2010-08-22
 20:49:55

Sunday..

Kanske heter det sunday, men idag var det verkligen ingen "soldag".. Det har varit mest mulet och jag har bara varit hemma och tittat på tv och fotat och städat efter igår.
Gårdagen blev lyckad, det var 2 som sov över, men vi hade det jättemysigt :) Vi såg klart på "Flickan från ovan" och sen kröp vi ned i sängarna och såg "Cinderella story", men jag tror alla vi somnade efter en halvtimme eller nåt :P
I morse satt vi sedan och tittade på "En prinsessas dagbok 1 och 2", det var så länge sen jag såg de filmerna, så det var kul att se dem igen :) Men sen stack hilda vid 13.00 så då började jag städa, sen satt jag vid datorn, sen tv, sen var jag ute och fotade och nyss var jag ute och övningskörde lite!

Men jag har i alla fall tagit kort på mina fina presenter jag fick igår :)
Enjoy!


Supersöta, grönaktiga örhängen i silver :)


Underbart Chai-te att göra chailatte på, har redan tagit en kopp, wonderful!


Presentkort på BikBok, kommer ALLTID till användning :)


En skrivbok, ett par örhängen och 70 kronor :)


Supermysiga tofflor, snygga glasögon med diamanter på (äkta, ofc xD),
rosa nagellack från Depend och strumpor :) Sen fick jag ett jättefin kort också :) (Klicka på det så blir det stort)


Sist, men inte minst, fick jag glass (haha), en mapp, lösnaglar, en tvål och
mat från en italiensk marknad.. hihi :D

Nu ska jag mysa framför TVn med familjen och äta pizza :)<3

Kram, vi hörs snart!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: