2010-08-05
 01:27:39

Sleep..

Ska snart gå pch lägga mig nu :)

Har tittat på en jättebra film ikväll, sjätte sinnet.. nästan ruskigt bra :) Slutet var väl inte så väntat kan man väl säga.. :)
Kolla den =)

Imorgon blir det förhoppningsvis en tur till fenomenmagasinet med Emma och Liv :) Sen ska jag även packa inför resan till Dalarna samt till Bounce, koreografera och träna in en dans som jag ska visa upp på festen i Dalarna, skriva inbjudningar till min fest i slutet av augusti och även skriva en packningslista till Hilda och Liv inför Bounce... Så imorgon blir det full rulle :)
Ska gå upp tidigt imorgon så jag hinner fixa lite innan jag ska möta upp emma och liv och sen ska jag hålla på med dessa saker jag nämnde förut ända tills jag blir klar.. Jag kanske blir uppe hela natten, men jag MÅSTE bli klar!! Jag kan ju alltid sova i bilen..

På tal om sova.. Nu måste jag gå och lägga mig.. Men det blir väl ända bokläsning en timme eller något, haha :D

Go´natt :*


Emma :)
PUBLICERAT: 2010-08-05, 01:48:38 | URL: http://ebomgren.blogg.se/

Knäppis, ja det är gångjärn :p Vi ses imorgon!


claudia
PUBLICERAT: 2010-08-05, 05:52:21 | URL: http://qlaudiia.blogg.se/

hej, allt väl? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: