2010-08-15
 12:29:23

Mitt sommarlov

Skrev igår att jag hade tänkt att göra som en lista på vad jag gjort på sommarlovet, både nöje för mig och er :)
Har försökt att komma ihåg allt, här kommer listan :)

  • Fyllt år
  • Bott i husvagn
  • Varit i Gränna
  • Varit i Småland
  • Varit i Skåne
  • Varit i Halland
  • Har varit på Tosselilla, Skånes motsvarighet till Skara Sommarland typ :D
  • Varit på Ullared
  • Gjort en roommakeover
  • Köpt en systemkamera
  • Shoppat
  • Sovit
  • Solat
  • Varit med kompisar
  • Gått på Skänninge Marknad
  • Varit på 70-års fest i Dalarna
  • Varit på Bounce Summercamp i Stockholm i 5 dagar
  • Badat
  • Varit på fenomenmagasinet
  • Fotat
  • Läst 4 böcker
  • Gått på bio 2 ggr
  • Jobbat som servitris en kväll
  • Gått på en handledarkurs i övningskörning
  • Övningskört 6 ggr
  • Varit på Öland
  • Skapat en blogg
  • Tränat
  • Dansat
  • Varit barnvakt, typ
  • Träffat släkt
  • Varit med familjen i Söderköping
  • Varit på fester
  • Sovit i tält
  • Dygnat
  • Spelat spel
  • Kört moppe
  • Varit hos mormor och morfar i Gullspång och firat midsommar
  • Varit hos våra bekantas sommarstuga i Källvik, Loftahammar.
  • Spelat tennis
  • Spelat äventyrsminigolf

Sen har även lite nöjen på gång som kommer att hända inom de närmaste 2 veckorna..

  • Rix-fm festival
  • Ska ha födelsedagsfest med kompisarna
  • Åka till Liseberg med gänget
  • Och självklart.. Börja gymnasiet - Dansgymnasiet, Folkuniversitetet, Linköping.

Tjena, jag har gjort en hel del! Nu i slutet har jag det känts som att jag inte gjort ett skit, men det har jag ju :D
Roligt att skriva upp det såhär, man får mer en sammanfattning då :)
Detta är första sommaren på länge som jag inte har åkt utomlands, så det är något jag saknat.. men istället ser jag fram emot att åka till Kroatien nästa sommarlov och min önskan, Paris sommaren 2012 :)<3

Nu ska ut och övningsköra igen med pappa, emma har fortfarande inte svarat på mitt sms så jag kan inte sitta hela dagen och vänta på det utan jag får hitta på annat istället då :D

Puss, bilder från dagen kommer upp i kväll :)<3


neda
PUBLICERAT: 2010-08-15, 14:04:25 | URL: http://bluephotos.blogg.se/

vad många saker du ha gjort har inte gjort så mycke bara tagit det lungt :)

men är allt bra ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: