2010-08-01
 15:24:53

Hemma igen :)

Förlåt för att det inte har blivit någon uppdatering här på ett dygn, (ovanligt!!) men jag har
varit hos bästa Hilda och kom precis hem :)
Vi hade riktigt mysigt igårkväll och satt framför TV:n och tittade på The Holiday och Nothing Hill
och doppade smaskiga frukter i mjölk- och vit choklad, mysigare kan det knappast bli :)
Vaknade runt halv 11 imorse och åt frukost och sen spelade vi Monopol typ, dock med platser
i Linköping istället för Stockholm :)

Men idag lovar jag i alla fall att uppdatera bättre :)<3

Idag är jag lite seg så idag ska jag nog bara mysa hemma :) Solen har tittat fram lite nu
bland molnen så jag kanske går ut lite sen på en promenad eller något :)

Hade också tänkt att lite smått planera vad jag behöver inför min resa upp till Stockholm tillsammans
med mina älsklingar Hilda och Liv (Läs gärna hennes blogg, www.livaira.blogg.se) och gå på Bounce
Summer Camp
den 9-13 Augusti, ja tjejer, det närmar sig nu :) Vi ska bo ensamma i min farmor och farfars
lägenhet på Östermalm :) Någon mer som ska dit? Vi ska gå HipHop Mellan, vecka 2!
Det får vi se hur det går.. haha, nejdå det kommer nog gå bra :)<3

Nu ska jag ta en dusch så hörs vi snart!
Puss <3

 
Bounce, the best of the best =) Tagen                                   
från www.whatsupsthlm.se                           


Liv
PUBLICERAT: 2010-08-01, 16:49:57 | URL: http://livaira.blogg.se/

Ja det ska bli såå kul! Hihi, fin läng du att in. =P <3<3


sarissa
PUBLICERAT: 2010-08-01, 20:03:37 | URL: http://saragradin.blogg.se/

joo det är lite synd, men man inser nt vilka som är äkta först man är ifrån de



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: