2010-08-16
 09:58:24

Godmorgon!

Bara njuter av att INTE gå till skolan idag, gick upp halv 9 (ska gå upp 8 imorgon så jag försöker lära mig att vänja mig nu).
Åt nyss frukost framför TV:n samtidigt som jag såg på ett Vänner-avsnitt, åhh ångrar absolut inte att jag köpte den där boxen, sitter och skrattar för mig själv som någon annan mobbad unge xD

Nu ska jag göra mig i ordning och första komma iväg till stan innan allt för mycket folk hinner dit, det är ju alltid skönt att ha lite space :) Som sagt ska jag köpa en kalender nu inför gymnasiet och sen se om jag hittar något på H&M (har presentkort) :)

Skriver ett till inlägg innan jag drar :)
Hej så länge :*


Bjuder på en bild från januari i år, då jag hade lugg..


Emma
PUBLICERAT: 2010-08-16, 10:56:39 | URL: http://ebomgren.blogg.se/

Men det var inte så, utan allt var typ borta. för alla dagar :O men sen blev det normailt igen ;p


andreas johnsson
PUBLICERAT: 2010-08-16, 11:07:33 | URL: http://addan.blogg.se/

gud vad unga alla ni bloggare har blivit.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-08-17, 02:36:18

fin blogg, :)

en fråga bara vf blev du förvånad när ja skrev arabisk serie hehe kram inas <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: