2010-08-05
 09:57:24

Go´morgon =)

Försov mig lite idag så därför hinner jag inte blogga så mycket som jag tänkt nu på morgonen :)
Snart ska jag springa iväg till tåget för att möta upp Emma och Liv utanför Fenomenmagasinet, roligt! Temat just nu var visst luft, låter spännande :) Kameran hänger med, så jag kommer lägga upp bilder här i eftermiddag :)
Kan tyvärr inte stanna där så jättelänge i u med att jag åker till Dalarna imorgon så jag måste packa för både Dalarna-resan och Bounce, sen måste jag även koreografera dans till festen och skriva inbjudningar till min fest samt packningslista till Liv och Hilda! Fullt upp!
Oj, nu fick jag plötsligt bråttom, måste dra nu!

Puss! /Veronica


FLEX
PUBLICERAT: 2010-08-05, 16:40:07

SAKNAR DIG BBY!! VARFÖR ÄR DU BORTA? :'((( ME LOVES YU


Patrik
PUBLICERAT: 2010-08-05, 16:41:33 | URL: http://jagputte.blogg.se/

ha en underbar dag :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: