2010-08-14
 11:56:30

14 Augusti

Hemskt men sant, det är lördag och nästa vecka börjar jag skolan (tisdag). Sommarlovet har gått fort men det har varit fantastiskt skönt! Har hunnit med en hel del grejer, hade en liten ide tidigare idag att imorgon ska jag sammanfatta allt jag gjort och skriva det som en checklista, kan bli lång om jag kan komma på alla saker jag gjort.. :)

Idag har jag inga planer direkt, eller jo förresten, för mig själv. Har tänkt att ha en blogg- och slappdag då jag hade tänkt att införskaffa ett paket med hallonsorbet och bänka mig framför min nyinköpte säsong 10 av Vänner.
Har också tänkt att lägga lite tid på bloggen, jag behöver verkligen få igång den nu för jag har tappat massor av mina läsare :( Så förvänta er MÅÅNGA blogginlägg idag!

Puss! /Veronica



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: